  • Data: 2007-12-24 00:32:33
    Temat: Re: Zakaz fotografowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Verizon Newsgroups pisze:

    > No przeciez caly raban z zakazem fotografowania,
    > zawsze sie dzieje z powodu zagrozenia chronionego mienia.
    > Pdkladacz bomby napewno mniej by sie rzucal w oczy,
    > niz taki fotografujacy amator.

    Tak z ciekawostek: w CH Janki planowałem swego czasu zrobić sesję
    fotograficzną. Z planów nic nie wyszło, bo dzień wcześniej zostałem
    napadnięty przez bandytów udających tam ochronę i miałem przez to inne
    zajęcia. A potem zwyczajnie obawiałem się tam iść bez czegoś
    solidniejszego "pod ręką". Kiedyś skorzystałem z okazji, że TVN
    pojechało zrobić tam swoistą prowokację (tzn. robić zdjęcia i ukrytą
    kamerą rejestrować reakcje tej ich "ochrony") i mając taką "obstawę"
    postanowiłem zrobić tę swoją sesję. Niestety - obiekt planowanej sesji
    zniknął... Ktoś gwizdnął dość chyba ciężką półmetrową figurynkę
    maneki-neko (taki tradycyjny kotek witający klientów w japońskich
    sklepikach) - pod okiem "czujnych" ochroniarzy. Tyle jeśli chodzi o
    sprawność tych debili, jeśli chodzi ochronę mienia.

    BTW: ochrona się zorientowała, że przyjechała telewizja (może nie
    powinni przyjeżdżać podpisanym samochodem ;) ) i "zareagowali":
    zniknęli. W całym centrum handlowym nie było żadnego ochroniarza.
    Wyparowali...