  • Data: 2007-12-24 12:39:41
    Temat: Re: Zakaz fotografowania
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 23 grudzień 2007 14:59
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fklpkd$el3$1@inews.gazeta.pl>):

    > To nie przypadek, to konsekwencje ustroju, w którym istnieje przymus
    > pochylania się nad wykluczonymi.

    Ależ jak się mogę pochylać ale nie nad żulem w sile wieku, któren mnie
    okrada bezczelnie i wprost, a policja ma to w dupie. Na pierwsze zgłoszenie
    powiedzieli, że przekazują kryminalnym. Na drugie już nawet nie
    zareagowali.

    Dlatego wizje Svena, choć mocno pokolorowane, wcale nie wydają mi się takie
    nierealne.
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl