  • Data: 2007-12-22 22:55:28
    Temat: Re: Zakaz fotografowania
    Od: Seven <...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <n...@o...pl> wrote in
    news:3428.00000128.476d8a4f@newsgate.onet.pl:

    > Ochroniarz na to ze mozemy isc z
    > nim do pokoju w markecie i tam poczekac na policje. Odmowilem gdyz z
    > opowiadan wiem co sie dzieje w takich pokojach.

    A co sie dzieje? Czy moga oni tam zrobic cos bezprawnego?

    Dalsze pytanie - jakie mozliwosci ma np. klient hipermarketu itp. aby odmowic
    udania sie z ochroniarzami do tegoz pokoju?
    Czy ochroniarze maja jakies PRAWO czy mozliwosci aby ZMUSIC klienta sklepu
    nie chcacego sie z nimi udac do tego "pokoju na zapleczu" - zeby sie z nimi
    tam udal?

    Czy maja prawo uzyc SILY FIZYCZNEJ na jakimkolwiek etapie spornej sytuacji?

    --
    Seven

    Najlepsze rzeczy sa ZA DARMO - na przyklad MADROSC...