  • Data: 2006-02-14 12:35:16
    Temat: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-02-12 21:41 +0200, Użytkownik Nixe napisał :

    > A co Ty byś zrobił, gdybyś po powrocie z pracy nie miał gdzie postawić
    > własnego samochodu, bo wszystkie miejsca parkingowe należące do bloku, w
    > którym mieszkasz, zostałyby zajęte przez obce samochody? Widocznie dla
    > mieszkańców danego bloku (bo jakoś trudno mi założyć, że chodzi o
    > mieszkańców miasta :>) zajmowanie miejsc przez obcych było do tego stopnia
    > problemem, że postanowili rozwiązać go stawiając odpowiedni znak drogowy. Ty
    > się do niego nie zastosowałeś i stąd ta reakcja faceta. Zrobiłabym dokładnie
    > tak samo ;-)

    A ja sie kiedys spotkalam z tak kuriozalna sytuacja, ze az mnie rozbawila:-)
    Pojechalimsy do znajomych, zaparkowalismy pod blokiem i poszlismy z
    wizyta tak na 2 godziny. Znakow zadnych w okolicy nie bylo, ze tu nie
    mozna parkowac albo ze miejsca prywatne. Wracamy do auta, a tamgosc, ze
    to sa prywatne miejsca parkingowe (POD SCIANA BLOKU! zeby chociaz
    oznakowane czy ogrodzone!!!!). Ja na to, ze nie widze tu zadnej
    informacji. A on na to, ze wszyscy o tym wiedza:-) Buahahahahhhaaa!!!
    Powiedzialam mu, zeby spadalna drzewo:-)

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    http://labradory.info/