  • Data: 2006-11-21 14:32:13
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:21112006.091FBFDE@budzik61.poznan.pl...

    > ale jeszcze raz zapytam, o co chodzi z tym mp3-kami? PRzeciez wyraznie
    > powiedziano, nawet w tym watku, ze posiadanie mp3 jest jak najbardziej
    > legalne. Nielegalne jest czerpanie korzysci z ich sprzedazy, tudziez
    > udostepnianie nieznajomym.

    O to, że obecnie w tym chorym kraju jest tendencja... pokaż mi
    człowieka, a znajdę na niego haka.

    Więc wystarczy, że masz komputer więc jesteś przestępcą. Można Ci go
    bezkarnie zabrać, bo zawsze coś tam się znajdzie. A jak "przypadkowo" nic
    tam nie ma, to prokuratura będzie przeciągać bezkarnie postępowanie w
    nieskończoność, nie chcąc przyznać się do błędu. Powoli dochodzi do tego, że
    to nie prokurator musi udawadniać Ci, że złamałeś prawo, tylko ty musisz
    udawadniać, że nie jesteś wielbłądem.
    Dodatkowo wielu prokuratorów ma mentalność jak Tomy, że jak szyfrował, to
    znaczy, że jest winny. A przecież do cholery w tym chorym kraju obowiązuje
    teoretycznie domniemanie niewinności, więc co nie jest zakazane, jest
    dozwolone. To prokurator powinien udawadniać, że dany program jest "lewy",
    bo np. jego nr seryjny, nie znajduje się bazie producenta. Natomiast jemu
    wystarczy brak nalepki, a prawda jest taka, że tej nalepki wcale nie ma
    obowiązku być.