  • Data: 2018-12-18 12:35:34
    Temat: Re: Zagineła paczka zagraniczna - kto moze złozyc reklamację
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem odwrotny przypadek, wysyłka z PL do USA, nie napiszę jaką firmą.
    Dostarczyli na ulicę obok. Ja jako nadawca składałem reklamację.
    Nie pomogły prośby ani zaklęcia, żeby przerzucić paczkę z ulicy na ulicę.
    Wysłałem po raz drugi, dotarła prawidłowo, ale obciążyli mnie za obydwie
    wysyłki. Razem ok 800 zł.
    Dwa miesiące szarpałem się z nimi, że zapłacę tylko za jedną przesyłkę.
    Gdy zagroziłem, że opiszę całą sytuację w mediach społecznościowych to w
    ciągu godziny miałem odpowiedź, że uznają reklamację i rezygnują z
    opłaty za błędnie dostarczoną paczkę.