  • Data: 2018-12-23 11:57:49
    Temat: Re: Zagineła paczka zagraniczna - kto moze złozyc reklamację
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 17 grudnia 2018 14:59:57 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Zagineła paczka przesyłana z Francji do Polski.
    > Złozylismy reklamacje w Polskim DHLu, według trackingu paczka została
    > odebrana jakis kilometr od naszego domu.
    >
    > DHL odpisał nam ze reklamacje mozna złozyc tylko tam gdzie była nadawana.
    >
    > Dlaczego? Czy rzeczywiście prawo tak wyglada?
    >
    > Czy jest jakis sposób zeby reklamacje złozyc w PL?
    >
    > Oczywiście mamy skan oryginalnego dowodu nadania i tak jak pisałem - z
    > trackingu wynika ze paczka do Polski dotarła bezproblemowo.

    Traking sraking. Ostatnio coś zamawiałem i nadawca popierdolił
    adresy. Mój adres to xx/xx, a na nalepce było xxxx.
    Piszę do łośka, łosiek mi pisze: najpierw sprawdź Pan co sam wklepałeś
    w formularzu. No to daje mu poprawne dane i skan nalepki gdzie
    łosiek pominął "/". Łosiek się kaja i przeprasza, sorry chujowy
    mamy program i on musiał wyciąć z adresu "/".

    Rozumicie Budziku? Jak macie np. adres Grzybowa 1/5, a nadawca wytnie
    znak i pozostanie Grzybowa 15. Walcie do nadawcy.