    From: "Marcell" <M...@M...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żagiel, warunkowe rozwiązanie umowy - czy to jest oszustwo?
    Date: Tue, 12 Apr 2005 18:21:37 +0200

    Użytkownik "Marcin Żyła" napisał:

    | To jeszcze napisz, co znaczy zaksięgowane.

    Słowa "zaksięgowane" użyła pani windykatorka w odziale regionalnym. Nie
    wiem co to znaczy w kontekście ich wewnętrznych dokumentów; natomiast wiem,
    że to jest podstawą roszczeń.

    | Czyli: płaciłeś w kasie czy przelewem, jaki bank u ciebie jaki u nich
    etc.
    | Skrótowo: jeżeli wpłaciłeś w sposób domniemywać, że kasa dotrze na czas
    | - jest ok. Mogło być tak, ze bank odbiorcy otrzymał tego samego dnia, a
    | zaksięgoweał później.
    | Jeżeli zaś wpłąciłeś po 15, na poczcie itd, niestety nie ok.

    Płaciłem w swoim banku, eliksirem, przed 15-stą, przed upływem terminu.
    Jednak to chyba nie zmienia postaci rzeczy. Byś może komputer u nich
    księguje tylko o 11:30 (lub o 14:15?) a mój przelew nie załapał się na
    księgowanie tego właściwego dnia. Niech sąd to rozstrzygnie.

    --
    Marcell