  • Data: 2013-03-06 00:18:45
    Temat: Re: Żądanie zarządcy nieruchomości
    Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2013 20:49:29 UTC+1 użytkownik PrivateLan napisał:
    > Nie ma żadnych lojalek czy też deklaracji. Przeczytaj u.w.l. - dzieje
    > się z mocy ustawy.

    Fakt! Kupienie lokalu nie jest deklaracją.
    [quote]Art. 6
    Ogół właścicieli, których lokale wchodzą w skład określonej nieruchomości, tworzy
    wspólnotę mieszkaniową. Wspólnota mieszkaniowa może nabywać prawa i zaciągać
    zobowiązania, pozywać i być pozwana.[/quote]
    Odrobiłam zadanie?

    > Właśnie czyni i to automatycznie

    Znowu masz rację.
    :)

    > Jeśli z takich czy innych powodów nie
    > Nie ma możliwości indywidulnego wybrania zarządcy

    Nie w tym sensie mówiłam -- bo to jasne, że na danym terenie jest jeden
    zarządca. Miałam na myśli umowę między tym zarządcą a gościem zajmującym
    lokal na terenie wspólnoty. To, że gość nie jest właścicielem, wcale
    nie znaczy, że zarządca ma podstawy do wywalenia go z tego lokalu. Tak uważam.
    Dlatego podpisuje z nim umowę, że będzie ponosił koszty tego
    lokalu.

    > Nie ma znaczenia jak. Może sąsiedzi zadzwonili?

    Mogło też być pismo od zarządu wspólnoty.

    > Nie poznałeś się?

    Daj spokój! Mysza z rogami?! Niektórzy nawet mówią, że białych nie ma.
    A Ty niby mój portret rysujesz...
    ;p

    --
    Pozdrawiam :)