    From: "Ewcia" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Date: Tue, 1 Jul 2003 20:21:32 +0200

    > Kara smierci moze by nas "usatysfakcjonowala", ale nie jest to najlepsza
    > metoda (choc tez mi sie noz w kieszeni otwieral).
    Witaj Grzesiu,
    zgadzam się z Tobą całkowicie!
    Nie myślałam serio o karze śmierci - po prostu "nerwy mi puściły" oglądając
    program i widząc to skatowane dziecko. Napisałam pod wpływem emocji, zanim
    przemyślałam sprawę na chłodno. Nie jestem aż tak krwiożerczą wampirzycą,
    natomiast sądzę, że kamieniołomy znacznie lepiej resocjalizowałyby więźniów,
    niż aktualny system penitencjarny. Nie podoba mi się również, że część m.in
    moich podatków jest przeznaczana na utrzymanie i wyżywienie więźniów zamiast
    np. na dofinansowanie domów dziecka i szpitali.
    Nie opcjuję również za głodzeniem więźniów, ale jeżeli znakomita większość
    społeczeństwa musi się wyżywić z pracy własnych rąk, to sądzę, że osadzeni
    także mogliby popracować na swoje utrzymanie.
    pozdrawiam (już na spokojnie:-)
    ewcia