  • Data: 2023-04-19 19:58:14
    Temat: Re: Za trudne...
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2023 o 10:04, J.F pisze:

    > Mowisz? jedno zdarzenie, a dwie sprawy ... Policja nie jest głupia,
    > i tak potrafi, ale juz ich kiedys komendant zdyscyplinował :-)

    I wprowadzono, że paser i złodziej, to musi być jedna osoba?

    > Święta?
    > Przeciez nie ma pośpiechu :-)
    > Poza tym "motor ma tu stac, az zajmą sie nim ci z Wroclawia".
    > No to muszą znalezc wolnych pare godzin :-)

    Pojazdy w systemach rejestruje się po numerach VIN. Ten podobno ich nie
    miał. Pasowałoby zabezpieczyć celem zbadania przez mechanoskopa. To, że
    pokrzywdzonemu wydaje się, że jest podobny do jego motocykla musi zostać
    potwierdzone badaniami.

    --
    Robert Tomasik