  • Data: 2023-04-17 16:18:23
    Temat: Re: Za trudne...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 16 Apr 2023 11:00:54 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    chodnikach (więc zasadniczo po przejściach też).
    > Ponoć spór w doktrynie.

    > Chyba kierownik przejeżdżający nam niemal po przednich kołach został ukarany
    mandatem? Ale przecież nie byłem stroną postępowania
    > więc nie miałbym prawa do info (ewentualnie spytać, czy komisariat to dom
    publiczny) no chyba żeby mnie zabił to dopiero wtedy.

    > BTW miałem bardzo podobną sytuację z rok wcześniej gdy kierowca potrącił 5-latka na
    rowerku na osiedlowym asfalcie (spółdzielnia tak
    > wybudowała osiedle, że asfalt wchodzi do wind, widocznie Gierek miał lepsze układy
    z Arabami niż cementowniami),

    Z Rosjanami.
    Juz w czasach wspolczesnych był spór czy autostrady mają byc asfaltowe
    czy cementowe ... bo na jednych zarobią jedni, na drugich drudzy.

    > przyjechało dwóch
    > "autostradowych pościgowców" kumpli naszego ulubionego R.T. i twierdziło, że to nie
    chodnik lecz jezdnia (bo asfalt) a "na jezdni to
    > samochód ma pierwszeństwo przed dzieckiem".
    > Tu się bez efektu skończyło, bo w domu okazało się że karta pamięci była pół
    milimetra za płytko wsunięta do gniazda i nagranie ani
    > zdjęcia się nie zapisały.

    Ale Robert ma racje - jakie jest oznakowanie?

    J.