  • Data: 2023-04-16 21:15:15
    Temat: Re: ZUS pocałował klamkę a właściwie wartowniczkę
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Licencję mogą dostać tylko spółki akcyjne, zaś te w korespondencji muszą
    > umieszczać odpowiednie informacje. Zatem pozwala mi to sądzić, że jej
    > nie ma.

    Może Shrek to Shrek S.A. no bo przecież nikt nie ma trak na imię poza
    pewną mityczną postacią ;)

    > Natomiast niespecjalnie zrozumiałeś ideę moich podpowiedzi. Można się
    > zakładać o coś, jak to jest jakaś wiedza. W tym wypadku to po prostu
    > losowe, czy on tam pracuje, czy nie, bowiem dziennikarze swój wniosek
    > wywodzą z tego, ze nie wiedzą i nikt im nie chce powiedzieć. No tobie
    > napisali bzdurę i czekają kto i jak to zdementuje.

    Ale tu nie ma elementu losowości. Spieracie się o zdarzenie które już
    wystąpiło, tylko wyniku nie znacie. Jeden konkretny wynik ma
    prawdopodobieństwo równe 1 drugi 0. To nie jest tak, że "W tym wypadku
    to po prostu losowe, czy on tam pracuje, czy nie" bo fakt który już
    wystąpił nie może być losowy. Jak w zeszłym roku dostałeś premię, a my
    wylosujemy, że nie dostałeś - to Ci od tego kasa nie zniknie (lub to co
    za nią kupiłeś)

    PD