  • Data: 2009-01-17 07:26:44
    Temat: Re: ZUS - odsetki od nadpł. składek (termin !)
    Od: bubu <bubupl^cyfrajeden^@wupe.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Widać "tak muszą" :[, do tego dochodzi coś co powinno być karalne
    > jako niegospodarność, czyli odmawianie zwrotów w przypadkach
    > kiedy one się EWIDENTNIE należą.
    > pzdr, Gotfryd

    Dziękuję choć wszystko to mało optymistycznie dla mnie brzmi
    tym bardziej, że mój stan zdrowia jest zły (i pogarsza się)
    Nigdzie nie znalazłem opisu wyroku, który by takie odsetki od
    nadpłaconych składek Sąd przyznał.
    Mam być pierwszy ? (don Kichot z La Manchy ?)
    Termin skargi zbliża się, a nikt więcej nie chce pomóc - widać temat
    mało popularny lub beznadziejny
    Pozdr. Bubu