  • Data: 2009-01-17 12:27:59
    Temat: Re: ZUS - odsetki od nadpł. składek (termin !)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Jan 2009, bubu wrote:

    > Dziękuję choć wszystko to mało optymistycznie dla mnie brzmi

    No niestety :(
    I co gorsza, pewnie każdy kto wcześniej się nie spotkał z opisem
    takiej "akcji" by wtopił: ZUS twierdzi że "ma być tak i już",
    postraszy karą, zapoda przepisy z latami do odsiadki i wskazaniem
    jak to komornik przyjdzie, więc ubezpieczony *sam* składa
    błędne deklaracje.
    Dobrowolnie.
    I dobrowolnie, wbrew przepisom nadpłaca.
    I klops :(

    > Nigdzie nie znalazłem opisu wyroku, który by takie odsetki od nadpłaconych
    > składek Sąd przyznał.

    Jak się przyjrzysz konstrukcji, to powinieneś przestać się dziwić.
    Wyroki w drugą stronę jakieś znalazłeś?

    > Mam być pierwszy ? (don Kichot z La Manchy ?)

    To ja jeszcze raz spróbuję :)
    Masz PISEMNY DOWÓD, że to *ZUS* Ci BŁEDNIE naliczył jakieś kwoty do
    zapłaty?
    Jak tak, to co innego :)
    Jak nie... to zapodaj ewentualne uzasadnienie wyroku, ale wynik się
    IMHO dobrze nie zapowiada :(

    pzdr, Gotfryd