  • Data: 2005-11-28 22:21:39
    Temat: Re: ZTM Wawa: Oszustwo kanara -> czy musi doj?c do procesu?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dmfe1g$kr0$1@inews.gazeta.pl...

    > Olać - Poczekać na Nakaz Zapłaty, wnieść sprzeciw. Wziąć
    > stosowne zaświadczenie ze szkoły, że uczniem się jest/było w
    > dniu zdarzenia. Odpwiedzieć, że dokument posiadało się przy
    > sobie - To kanar będzie musiałudowodnić, że dokumentu nie było.

    Nie do końca. Zainteresowana najpewniej złożyła podpis pod
    pokwitowaniem, a tym samym conajmniej uprawdopobniła, że stan opisany
    w tym dokumencie jest prawdziwy. Teraz cienko widzę próbę wykazania,
    że legitymację miała. Kontroler nawet bez konieczności kłamania może
    zeznać, że nie pamięta. Oni jednak kilka osób dziennie łapią.

    Natomiast posiadanie lub nie legitymacji z tego co tu ludziska piszą
    ma mniejsze znaczenie. Toteż ja bym się raczej "okopał" na pozycji, że
    bez względu na to, czy ów dokument miała, czy nie, to była do ulgi
    uprawniona. Podejrzewam, że sąd uzna, że ulga się należy i zostanie do
    zapłacenia ta ich chora opłata manipulacyjna.