  • Data: 2005-11-29 18:40:04
    Temat: Re: ZTM Wawa: Oszustwo kanara -> czy musi dojśc do procesu?
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest problem z ZTM. Znajomš zaczepił kanar i przyczepił się do legitymacji
    > studenckiej (że niby niewyraŸny stempel) czynišc aluzje, że może da radę
    > sprawe załatwić inaczej. Znajoma powiedziła, żeby pisał mandat. Na mandacie
    > kanar napisał, że znajoma nie ma dokumentu uprawniajšcego do zniżki -
    > zamiast wezwać policję i zakwestionować legalnoœć dokumentu (co zresztš
    > skończyłoby się fiaskiem, bo legitymacja była prawdziwa). Ta zmieniona
    > kwalifikacja czynu przez kanara okazała się bardzo ważna. Następnego dnia
    po
> [...]

    O ile faktycznie ciężko byłoby udowodnić, że podczas przejazdu miała ze sobą
    legitymację, o tyle gdyby dochowała terminu na odwołanie, sprawa skończyłaby
    się na kosztach manipulacyjnych.
    A tu niestety - pasazerka sama zawaliła nie odwołując się w swoim czasie.
    Teraz już niebardzo jest szansa cokolwiek zmienić.

    pdr
    Olo

    PS.:
    Nie wątpię, że zaraz w wątku pojawi się paru szczeniaków sugerujących ze ZTM
    nic nie zrobi, że nie mają zadnych praw i że de facto można bezkarnie jeździć
    na gapę. Będą przy tym powoływać się na zmyślone sprawy sądowe, które rzekomo
    powygrywali etc. Jednym słowem grupa internetowych tchórzyków i fantastów.
    Mnie to już dawno zwisa, co ci idioci plotą, ale podejmij sam decyzję komu
    dac wiarę.