    From: Tasman <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZAGINĄŁ TELEFON
    Date: Sun, 28 Nov 2004 19:22:52 +0100

    :: Solana :: napisał(a):
    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> skrev i meddelandet

    > Ta ktora slyszala rozmowe, kolejny kursant?
    >
    > magda

    kursant, ale On na pewno nie jest w to zamieszany, wydaje mi się, że 2
    osoby, które były wewnątrz budynku podczas przekazywania telefonu
    sekretarce (bo się okazało, że ktoś jednak był przy tym) są w to
    zamieszane, ale niestety sekretarka powiedziała, że nie zna tych osób,
    poza tym nawet gdyby ich widziała drugi raz, to i tak by żadnego z nich
    nie rozpoznała, więc chyba Ona powinna za to odpowiedzieć, takie jest
    moje zdanie, bo wygląda to tak, jakby sama sobie ten telefon wzięła.
    pozdrawiam