  • Date: Sun, 06 Apr 2008 13:13:14 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Z3odziej internetu
    <ft4p96$psi$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ft4qgb$tbm$2@news.onet.pl>
    <ft4s0j$78e$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <a...@q...googlegroups.com>
    <ft5jb9$dvi$1@news2.task.gda.pl> <c...@n...lechistan.com>
    <ft67fp$sho$1@news2.task.gda.pl> <0...@n...lechistan.com>
    <ft7dju$2eb$1@news2.task.gda.pl> <u...@n...lechistan.com>
    <ft7n5b$7t4$1@news2.task.gda.pl> <u...@n...lechistan.com>
    <ft80d0$873$1@news2.task.gda.pl> <r...@n...lechistan.com>
    <ft84bh$8fg$1@news2.task.gda.pl> <1...@n...lechistan.com>
    <ft8oli$aql$1@news2.task.gda.pl> <r...@n...lechistan.com>
    <ft9293$mgo$1@news2.task.gda.pl> <k...@n...lechistan.com>
    <fta663$bs7$1@news2.task.gda.pl>

    Szolek pisze:

    > ?

    Wcześniej uporczywie unikałeś opisania, jak wygląda organizacja twojej
    sieci. Ergo - nie wiedziałeś, jaka ona jest i dopiero teraz ktoś ci
    mniej-więcej wytłumaczył.

    > Nie tylko od tego jest arpwatch...
    > Poczytaj dokladnie manuala.

    Nie chce mi się. Nie będzie się też chciało żadnemu policjantowi ani
    sędziemu. To TY masz wykazać, że faktycznie jesteś pokrzywdzony. Bo póki
    co to możesz mieć np. urojenia.

    Dotrze wreszcie do ciebie, że przy takim podejściu nie tylko nie
    doprowadzisz do ukarania złodzieja (jeśli to faktycznie złodziej) ale
    jeszcze narazisz się na oskarżenie o robienie sobie jaj z urzędników
    państwowych?

    > Twe rozumowanie mnie przerasta. Wyjasnij ja 5 latkowi o co Ci chodzi
    > w tej wypowiedzi.

    Przeciętnie inteligentny 5-latek będzie zdawał sobie sprawę, że jego
    słowo nie staje się ciałem i że bez konkretnych dowodów wiarygodność
    takiego zeznania jest niewielka. Bo równie dobrze to ktoś może uparcie
    twierdzić, że widział cię molestującego 8-latka. Chyba byś nie chciał
    zostać skazanym tylko dlatego, że ktoś (kto może ciebie nie lubi) coś
    powiedział?

    [ciach]

    > Konkretne dowody?
    > logi - kamera

    Logi zawierające CO?

    > smigajaca poczta - jego poczta w wyrzuconych smieciach

    Nie wyrzucona, tylko przechwycona przez ciebie. Czyli przyznajesz się do
    własnego przestępstwa.

    > mac karty - odcisk buta

    Czyli twoi klienci nie mogą zakładać innych butów ani chodzić w nich do
    sąsiadów?

    > pomiar geolokalizacyjny - ściezka jaką wydeptał do swego domu.
    >
    > Czego chcesz wiecej? Od 2 dni tlumacze Ci jak chlop krowie na rowie
    > ze mam 100% dowody...

    A ja ci nie wierzę i domagam się ich przedstawienia.