  • Data: 2008-04-05 21:54:13
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ft8pcg$pi6$1@news.onet.pl...
    > No to co klamiesz, ze wykazales, jak zostawiles do swojej wiadomosci only.

    Wierz mi mam 100% dowody

    > Ale paragraf z kk odnosnie wlamu do sieci teleinformatycznej juz byl.

    Prosilem o piractwo (mp3 divx)

    > Nikt tez nie prosil, zebys tu pisal. Tylko, ze tu jest usenet i nie
    > jestesmy w chinach, wiec kto chce moze cie zkrytykowac lub pochwalic.
    > Takie realia...

    Nie wiem jak jest w chinach, ale w polsce obowiazuje netykieta,
    nakazujaca trzymania sie tematu (wątku).
    Tematem jest:
    "Zlodziej internetu"
    Wątkiem jest:
    "na czym jeszcze udupić złodzieja internetu"

    > Ale wiesz, ze dla np. sadu niekoniecznie twoje zdanie bedzie wazne? Moze
    > sad poprosi, bys odpuscil ;)

    W tym momencie nie zastanawiam sie co zrobi sąd. Do tego jeszcze
    daleka droga...

    > No ale w watku przewinelo sie jawnym tekstem o czytaniu korespondencji.
    > Wiec mamy
    > a) wlam do sieci teleinformatycznej - karna

    > b) czytanie korespondencji - karna
    > c) pomowienia o nielegalnosc muzyki i filmow - cywilna

    i co z tego wynika?

    > Moje tez?
    > PAczpan, jakie wtym LPR w takim razie ludzie szanujacy prawo...

    Z Romkiem na czele!

    Szolek