  • Data: 2008-04-05 21:39:31
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Gryszkalis pisze:

    > A jeśli system podsłuchuje i rozpoznając takie specjalne słowo
    > (np. "bomba" :) ) wyświetla mi na monitorze numery telefonów i dane
    > abonentów biorących udział w rozmowie (zakładając, że pracuję w tym
    > telekomie i mam legalny dostęp do takich danych)?

    Już ryzykowne. Automatyczna analiza techniczna to jedno, a analiza
    merytoryczna (podsłuch) to - nawet jeśli automatyczny - to już drugie.

    Poza tym nawet jeśli jest legalnie założony podsłuch, to ty jako cywilny
    operator z poza policji mógłbyś najwyżej dostać informację, że należy
    kogoś zawiadomić, żeby przyjechał o skrzynkę sprawdził.