  • Data: 2008-04-05 22:09:12
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Szolek pisze:

    > Siec zabezpieczona wep, dhcp podaje adresy, klienci nie mają dostępu
    > do klucza bo kazdy ma APC w trybie WISP.

    APC? Transporter opancerzony? Czy może ci się kompletnie skróty
    pomieszały i miałeś na myśli jakiś punkt dostępowy (AP), do którego
    podłączany jest komputer/komputery użytkownika, przez co nie zdają sobie
    sprawy, że pakiety biegają radiowo?

    > Namierzenie zaczelo sie od arpwatcha i dalej sztuczki admina...

    A co konkretnie namierzyłeś? Skąd wniosek, że to ktoś "obcy", hmm?

    [ciach]

    > Jeśli ktoś stwierdzi, że walnąłem dziś autem w drzewo, to też bedziesz mu
    > wpierał, że to może to nie drzewo lecz słup telegraficzny, lub
    > energetyczny?
    > Jeśli twierdzę, że namierzyłem, to namierzyłem.

    A ja twierdzę, że nie. I piłeczka jest po twojej stronie, bo w państwie
    prawa to winę trzeba udowodnić, a nie niewinność.

    > Tak, prosząc o pomoc. Lecz jej nie uzyskuję...

    Twoje proszenie o pomoc to pomawianie o współudział w rzekomej
    kradzieży? Jesteś solidnie porypany...

    > O... Od uników zacząles Ty nie odpowiadając na proste pytania...

    Odpowiedziałem. Odpowiedź cię przerosła - nie mój problem.

    [ciach]

    > -panie władzo! Jak zobaczyłem że ucieka z banku to zaraz gaz do dechy
    > i za nim! Przez trzy km go goniłem i złapałem!
    > - a miał Pan zapięte pasy bezpieczeństwa?
    > - yyy nie...
    > - to będzie mandacik!

    I jeszcze odpowiesz za napaść, bezprawne pozbawienie wolności oraz
    cywilnie za straty człowieka, który wybiegł z banku ze swoimi
    pieniędzmi, żeby szybko przyklepać okazyjny zakup nieruchomości, w czym
    ty mu przeszkodziłeś.

    > Kumasz?

    Że jesteś ciężko chorym paranoikiem, który wszędzie widzi złodziei i
    stawiając się ponad prawem uzurpuje sobie uprawnienia policji? Już od
    dawna to jest oczywiste dla każdego, kto śledzi ten wniosek.