    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    <5f4a0d44$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <71W3H.342421$jbb.323587@fx44.ams1>
    <5f5078ac$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <f644H.548514$iXb1.153618@fx03.ams1>
    <5f554b5a$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 07 Sep 2020 03:44:09 GMT

    On 2020-09-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Skoro tak twierdzisz...

    Żeby tylko ja. Prawo jakby tyż.

    > Dlaczego w sensie społecznym? Skoro zostałem oszukany, to przez oszusta...

    No ale nie wiadomo czy zostałeś oszukany. To, że sie upierasz aby tak to
    nazwać nie musi być oparte na faktach. Najcześciej jest oparte na
    emocjach i pewnym prawdopodobieństwu.

    > Ok - skoro takie jest twoje odczucie.

    Nie tyle odczucie co wniosek pynący z określonej lini rozumowania.

    > Mamy wystarczająco - ktoś sprzerdaje karty 32GB jako 128GB.

    I powodów tego może być n>>1, gdzie oszustwo to jedynie jeden z nich.

    > Ale jakbym kupował jedno i sprzedano mi zamiast jabłka nakrętkę od śrub
    > to już tak.

    Ale tu sprzedano jednak jabłko, a nie nakrętkę.

    --
    Marcin