  • Data: 2020-09-08 02:06:48
    Temat: Re: Z Allegro grzecznie, bo Cie zbanuja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-09-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wiadomo - handluje podrobionymi kartami.

    Nawet tego nie wiadomo. Może to wada produkcyjna? Taka seria, rozumiesz,
    albo lutownica się omskła panu. Mi w zeszłym tygodniu kot zrzucił
    laptopa na brzeg gdzie była wsadzona karta. Z 256GB zrobiło się zero,
    choć nio do końca, bo tylko druciki w środku ueało. Producent nic nie
    napisał o kotach. Sprzedawca również.

    > To dziwna linia rozumowania doprowadziła cię do wniosku, że jak dostałem
    > podrobioną kartę to nie zostalem oszukany?

    Zupełnie nie dziwna. Jesli była istotnie podrobiona to może sprzedawca,
    którego nazywasz oszustem sam został oszukany?

    --
    Marcin