  • Data: 2009-11-18 05:40:44
    Temat: Re: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    doom3 napisał(a):

    > Tak jakby bo tutaj tez sa 2 poziomy jakby tej uslugi:

    CHodzi mi o to, ze XBL to jest inny produkt.

    > i... co z powyzszego wynika ? ;)

    To jest wlasnie roznica pomiedzy paleniem skreta w Holandii przez Polaka
    a paleniem holenderskiego skreta w Polsce ;)

    > Jak to musza ? Przeciez konsole kupuje spolonizowana z polskimi papierami i
    > polska gwarancja.
    > Usluga XBL powiedzmy, ze mnie srednio interesuje... ze wzdlegow chociazby na
    > brak polonizacji.
    > Aczkolwiek rozmawiamy o blokowaniu i dostepu do XBL jak i blodady dostepu do
    > wlasnego dysku twardego.

    Rozmawiamy o modyfikacji konsoli, ktora to modyfikacja jest niezgodna z
    prawem i ktorej konsekwencja jest blokada mozliwosci korzystania z XBL
    oraz, wystepujaca nie zawsze, blokada dostepu do dysku (nawiasem mowiac,
    czy bez XBL do czegos sie dysku w konsoli nie zhackowanej uzywa?).

    > Ok, teoretycznie mozna wymienic, ale co z paragrafem pozwalajacym nam zrobic
    > sobie "kopie bezpieczenstwa" ?

    Ten paragraf ochroni Twoja szanowna dupe przed zarzutem wykonania
    nielegalnej kopii oprogramowania. I tylko tyle.

    > Zwolnij... jezeli mialbym maryske z holandii to moge ja legalnie wypalic w
    > polsce ?

    Nie tak. Mialem na mysli, ze fakt bycia Polakiem to za malo, zeby
    zgodnie z polskim prawem ukarac Ciebie za wypalenie skreta w Holandii.
    Nawet jesli do skreta byla dolaczona instrukcja w jezyku polskim oraz
    fakt ze bilet wstepu do knajpy ze skretami tez kupiles w Polsce ;)

    j.