eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTen pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura] › Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL) [Was: Ten pan już ...]
  • Data: 2021-08-11 13:19:10
    Temat: Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL) [Was: Ten pan już ...]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Minister nie odpowiada za ciemniactwo i narcyzm Kaczyńskiego.
    > Lot organizował Sasin.

    Samolot był wojskowy, jego załoga (piloci) była wojskowa. Psychiatra
    min. Klich (PO) był ministrem od wojska (MON). W wersji
    Laska-Millera-Adnodiny i jego własnej wersji *na koniec* Klich (PO) był
    ministrem który *DAŁ* sobie wciskać ciemnotę że zalecania po katastrofie
    w Mirosławcu (2008) zostały wprowadzone w życie. Nie żebym całkiem w to
    wierzył w te wersje ale nawet te wersje pogrąża jego, jego premiera
    (Tusk) i jego partie (PO) po linii odpowiedzialności szefa/ministra.
    Minister dający sobie wciskać ciemnotę jest tak PO kompetentny że
    premier Tusk (PO) MUSIAŁ go trzymać na stołku rok po "zdarzeniu"?

    Ja mogę że zgrzytem zębów zaakceptować brak odpowiedzialności
    _karnej_ min Klicha (PO) ale ponad rok braku odpowiedzialności
    _politycznej_ premierowi Tuskowi i PO nie wybaczę _NIGDY_.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Klich

    --
    A. Filip