eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTen pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura] › Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL) [Was: Ten pan już ...]
  • Data: 2021-08-11 13:49:08
    Temat: Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL) [Was: Ten pan już ...]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.08.2021 o 13:19, A. Filip pisze:
    > Ja mogę że zgrzytem zębów zaakceptować brak odpowiedzialności
    > _karnej_ min Klicha (PO) ale ponad rok braku odpowiedzialności
    > _politycznej_ premierowi Tuskowi i PO nie wybaczę _NIGDY_.

    PO nie mogło zablokować lotu Śp. Prezydenta RP, bo by to zostało
    wykorzystane przeciwko nim. Że niby blokowali jego przemówienie. Z tych
    samych powodów Rosjanie nie mogli zabronić im lądowania.

    Za mgłę nie odpowiada nikt i jeśli jesteś wierzący, to możesz
    ewentualnie uznać, że to był znak od Boga, że nie powinni dolecieć.
    Jeśli nie jesteś wierzący7, to po prostu uznaj to za pecha czy też
    niekorzystne statystyczne zdarzenie. To, że na pokładzie nie było
    nikogo, kto by podjął decyzję o odlocie, to już wina doboru osób na
    pokładzie.

    --
    Robert Tomasik