eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTen pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura] › Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL)
  • Data: 2021-08-11 14:00:36
    Temat: Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > PO nie mogło zablokować lotu Śp. Prezydenta RP, bo by to zostało
    > wykorzystane przeciwko nim. Że niby blokowali jego przemówienie. Z tych
    > samych powodów Rosjanie nie mogli zabronić im lądowania.
    >
    > Za mgłę nie odpowiada nikt i jeśli jesteś wierzący, to możesz
    > ewentualnie uznać, że to był znak od Boga, że nie powinni dolecieć.
    > Jeśli nie jesteś wierzący7, to po prostu uznaj to za pecha czy też
    > niekorzystne statystyczne zdarzenie. To, że na pokładzie nie było
    > nikogo, kto by podjął decyzję o odlocie, to już wina doboru osób na
    > pokładzie.

    Pozwolisz że zacytuje ci rosyjską mądrość ludową (przysłowie):
    "Winny jest zawsze dróżnik".

    Może minister mógł gówno zrobić (ja wątpię by kompetentny nie mógł).
    Tyle że jak wyleci to jego następca raczej+ nie odpuści podwładnym
    zwyczajów przez które ministrowie wylatują jak sam jest ministrem.

    --
    A. Filip