eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTen pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura] › Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL)
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk
    2010 (PO+PSL)
    Date: Wed, 11 Aug 2021 14:49:45 +0200 (CEST)
    <61102388$0$513$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <61102814$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <eog2gq4x9bz2$.1uwmcnc54el52.dlg@40tude.net>
    <6110f995$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <ywlzg2erz2h0.18pel2qx6ze6q$.dlg@40tude.net>
    <61115606$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gmymjuhf139g$.d0qw2fuqab0n$.dlg@40tude.net>
    <61117559$0$552$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <61118fd4$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <9GlQI.424122$nc1.360774@fx12.ams1>
    <6111ffb3$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <1u99do2zi3zr7.awqry3ub5ai$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <6113b935$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <6113c5d2$0$549$65785112@news.neostrada.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Na tym etapie nikt nic nie mógł zrobić. Jakby zablokował wylot, to by
    > nikt nie wiedział, że uratował im życie i okrzyknięto by go wspólnikiem
    > Rosjan, który chciał zapobiec wystąpieniu Pana Prezydenta.
    >
    > Po za tym krytycznym nie był sam wylot. Krytycznym była próba lądowania
    > we mgle. Tego już nikt nie był w stanie przewidzieć, chyba że ...
    >
    > Może nasze służby miały informacje, że Rosjanie kombinują mgłę i dlatego
    > opóźnili lot. Ale skoro jego opóźnienie nie spowodowało, że została
    > rozwiana, to nadal nie należało lądować.

    Czy komendant policji mógł po podobnej linii zapobiec "zdarzeniu" w Lubinie?
    Czy wyłącza to (całkowicie) jego "odpowiedzialność szefa"?

    Przyjmij sobie standardy jakie chcesz jak będą takie same dla innych
    przypadków. *Teraz* śrubowaniem standardów politycznej
    odpowiedzialności najbardziej oberwie PiS (bo teraz rządzi).
    PO Klicha może łatwo poświęcić, poświęcić Tuska trudniej jak się go
    świeżo znowu na lidera wybrało. "Jak sobie pościelesz tak się wyśpisz".

    --
    A. Filip