eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTen pan już nigdy okien wybijać nie będzie [sprawę bada/"bada" prokuratura/ziobrotura] › Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL)
  • Data: 2021-08-11 15:01:30
    Temat: Re: Wzorce odpowiedzialności politycznej: Lubin 2021 (PiS) v. Smoleńsk 2010 (PO+PSL)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Dowódcą Sił Powietrznych w latach 2007-2010 był Błasik, ulubieniec
    > Kaczyńskiego. Klich chciał go zdymisjonować, ale się nie dało, więc była
    > powtórka, tylko na większą skalę.
    > Jak widać, niektórzy misiewicze mieli szansę dać się poznać na długo przed
    > nadejściem dobrej zmiany.
    >
    > https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/320
    753,klich-chcial-dymisji-blasika-generala-wybronil-l
    ech-kaczynski.html

    To *KIEDY* min. Klich (PO) publicznie "mijał się z prawdą" (potocznie kłamał):
    Jak po Mirosławcu powiedział *publicznie* że "nawet nie pomyślał o
    dymisji Błasika, jak go osobiście wychwalał na pogrzebie, czy jak potem
    zwalał na niego winę?

    Minister Klich (PO) zmiennym w głoszonych opiniach jest.
    Nawet jeśli się wkopał w "nadgorliwe zaprzeczenia" to jest dowodem
    "braków (politycznej) kompetencji".

    Dla mnie osobiście zwalanie winy na człowieka którego się samemu
    publicznie wychwalało na jego pogrzebie (w ramach parcia na szkło?)
    wygląda podle.

    --
    A. Filip