    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 1 Feb 2012 01:29:32 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Wyszarpywanie kasy :-)

    On Tue, 31 Jan 2012, Maciek wrote:

    > Jak nie chce, to nic się nie poradzi.

    Poradzi się częsciowo - w ten sposób, że *nie* dopuszcza się
    do wymienienia czynów które nie miały miejsca.
    Oczywiście, wiem, że dobrze się gada jak słaby punkt już się
    ujawnił. Nie mam pojęcia jak teraz postąpić, aby nie zapatować
    się proceduralnie (znaczy ze wniosek czy co tam strona złoży
    zostanie odsunięty z przyczyn formalnych, bez względu na to
    czy ma sens merytoryczny).

    > 2. W jaki sposób bronić swoich praw autorskich do nienaruszalności
    > dzieła (usuwanie zabezpieczeń z programu, to chyba naruszanie tych
    > praw)?

    Może ktoś skomentuje, ale IMVHO sprawa jest śliska przez to,
    że posiadacz *był uprawniony* do używania programu "w zakresie
    testowym".
    Może się bronić że usiłował doprowadzić do "współdziałania
    z innym programem", nawet jeśli to bzdura; po prostu nie
    ma (jak rozumiem) dowodu, że manipulacje były robione *po*
    utracie prawa do posługiwania się.

    > 3. Czy po odrzuceniu zażalenia przez sąd, składać jeszcze raz wniosek,
    > tym razem z zarzutem przywłaszczenia,

    Przywłaszczenia czego? :O
    Przecież kod dostał *legalnie*, a - przepraszam jeśli źle rozumiem -
    przywłaszczyć to mógłby co najwyżej nośnik.
    Czy ja się mylę, czy masz zamiar po raz kolejny próbować postawić
    "nieistniejący" zarzut? ;)

    pzdr, Gotfryd