    From: cysiek <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wystapienie ze zwiazku wyznaniowego
    Date: Wed, 16 Nov 2005 16:07:16 +0100

    tajny agent 'badzio' w raporcie z dnia 2005-11-16 15:05 donosi:

    > A to ze uznaja Cie za swojego czlonka... szczerze mowiac
    > zaczyna mi to tracic pieniactwem/trollowaniem

    dlaczego trollowaniem? poprostu sie z takim problemem zetknalem i
    wydawalo mi sie ze to kwestia natury prawnej, postanowilem wiec sie
    zwrocic do ludzi ktorzy sie ta tematyka interesuja i lepiej na niej
    znaja niz ja.

    natomiast jesli jakas organizacja ktorej dizalaniem jestem zdegustowany
    uwaza mnie za swojego czlonka to chyba oczywiste ze bede probowal ten
    stan rzeczy zmienic czyli przestac byc jej czlonkiem. podobnie bym sie
    zachowal gdyby za czlonka uznawalo mnie PZPR czy Samoobrona

    pozdrawiam
    cysiek

    --
    Kaczke sprawic, umyc i osuszyc. Odciac i zachowac skrzydelka, szyje
    i lapy. Skore wraz z miesem oddzielic od kosci. Kosci zachowac.