  • Data: 2005-11-16 15:03:23
    Temat: Re: Wystapienie ze zwiazku wyznaniowego
    Od: cysiek <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tajny agent 'Tomasz Pyra' w raporcie z dnia 2005-11-16 15:31 donosi:

    > To czy nalezysz, czy nie to kwestia Twoja, a nie parafii czy kosciola.

    no tak, ja nie naleze (bo nie chce), ale kosciol nie chce tego przyjac
    do wiadomosci. z tego co roumiem dla nich ciagle naleze. czyli maja
    gdzies moje dane w kartotece parafialnej, beda do mnie przychodzic po
    koledzie a jak mi sie zemrze to pewnie beda odprawiac nad moim grobem
    katolickie obrzadki itp, itd...

    > Mozesz wskazac konkretnie czego oczekujesz?
    >
    > Swiadectwa niewiernosci?

    no to by bylo mile - ze z dniem tym a tym, pan taki a taki wystapil z
    Kosciola rzymskokatolickiego w zwiazku z czym owze Kosciol zrzeka sie
    wszelkich roszczen co do jego ciala, duszy, ruchomosci , nieruchomosci
    itp, itd.

    chyba jak sie wystepuje z innych organizacji (stowarzyszen, partii itd.)
    to sie takie potwierdzenie otrzymuje.

    pozdrawiam
    cysiek

    --
    Kaczke sprawic, umyc i osuszyc. Odciac i zachowac skrzydelka, szyje
    i lapy. Skore wraz z miesem oddzielic od kosci. Kosci zachowac.