  • Data: 2004-12-17 08:41:57
    Temat: Re: Wystąpienie z zarządu i KRS
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cpss8j$8h4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Tryb ustapienia z zarządu spółki jest taki sam jak powołania do niego.
    > Twoje ustapienie musi odbyć się zgodnie z przepisem art. 201 par. 4
    Kodesku
    > spółek handlowych " Członek zarządu jest powoływany i odwoływany uchwałą
    > wspólników, chyba że umowa spółki stanowi inaczej"

    Rozumiem, że nie ma przeszkód, bym ja, powołał ciebie na członka zarządu do
    mojej spółeczki zoo, następnie pełnomocnicy narobili by długów, nikt by nie
    zgłosił wniosku o upadłość a ty być musiał za to beknąć, gdyż byłeś
    członkiem zarządu i nie zgłosiłeś wniosku....

    czy twoim zdaniem oświadczenie o rezygnacji będące przesłanką odwołania nie
    ma znaczenia?

    p.
    W,