    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wystapienie o NIP - konto w banku
    Date: Tue, 29 Oct 2002 00:50:15 +0100

    On Mon, 28 Oct 2002, ppinq wrote:

    >+ >Niemniej - żadna rejestracja w US (wliczając VAT), poza
    >+ >oczywiście zgłoszeniem konta :) konta nie wymaga.
    >+
    >+ Jesteś tego pewny że tego nie wymagają ?

    Jestem pewien - testowałem :)

    >+ Oglądam sobie właśnie formularz NIP1 i w polu C5 "rachunki
    >+ bankowe związane z DG" nie ma informacji o tym, że można nie

    Pomijam kwestię że nie pisałeś o DG... ;)

    >+ podawać. Jest coś takiego tylko dla B5 "osobisty rachunek
    >+ bankowy". Nie będzie się US czepiać jak C5 zostanie puste ?

    Nie będzie. Później złożysz informację, nie pamiętam
    - jakiś NIP-3 czy jakoś tak... Masz 7 dni od założenia
    rachunku aby powiadomić US (prawdę mówiąc to do dziś
    nie wiem jak to "7" *powinno* się liczyć dla Inteligo
    czy mBanku :] skoro umowa jest zawierana *etapami* !).
    Po pierwsze nie wszystkie DG wymagają posiadania rachunku
    (karta na przykład), po drugie - rachunek masz mieć
    jak ci będzie potrzebny !

    Testowałem :)

    BTW: Była ciekawa dyskusja
    na *.podatki czy załącznik do formularza (a ów "z rachunkami"
    ma taki status) może być składany osobno :)
    A na to sugerowałem, że nigdzie nie napisali że załączniki
    muszą być złożone w tym samym dniu :) - jest data i na
    formularzu i na załączniku.

    Pozdrowienia, Gotfryd