  • Data: 2006-05-16 10:44:26
    Temat: Re: Wyrolowal mnie cwaniak na OC - pomocy :(
    Od: "Myszkin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale co? Nie da sie w ogóle z nimi zagadac, ze ta szkoda to G, a nie
    szkoda i zeby sie nie wydurniali ze zwyzkami? Niech juz se dadza
    te 100% ale bez zwyzki. Za co - za wgieta lekko tablice
    rejestracyjna? Nie dajmy sie zwariowac. Czy ci ubezpieczyciele sa
    tacy nieugieci? Nie ma wsród nich MYSLACYCH NORMALNIE ludzi?