  • Data: 2012-01-24 22:18:49
    Temat: Re: Wyrok nakazowy za zdjęcie z fotoradaru
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/24/2012 4:02 PM, pszestempca wrote:
    > Jak pożyczałem? Przecież to także jej samochód. Sama sobie wzięła.

    bylo nizej.
    gdyby to nie byl rowniez jej samochod, wowczas sama sobie wziela nie
    wchodzi w gre. Masz wiedziec kto sam bierze sobie twoj samochod,

    > A skąd te dojazdy? Nie da się tego załatwić hmmm ... korespondencyjnie? :)

    mozesz.
    Ale wowczas nie masz tej interakcji z druga strona i ciezko ci bedzie
    szybko odrzucic to co druga strona pokaze.
    Z innej strony jak nie jestes wyszczekany i bystry , albo zle sie w
    lustrze prezentujesz, to lepiej miec czas na przemyslenie poprawnej
    odpowiedzi.
    Wyglad wbrew pozorom robi dosyc mocne wrazenie i mozna za sam wyglad
    sprawe przegrac.

    > O to to.

    > Ech - Ty to potrafisz nadzieję odebrać :)

    jakos mnie tu na grupie wlasnie nazywaja, ze strasze.

    Akurat w towim przypadku ja bym sie odwolal.