  • Data: 2012-01-25 16:48:02
    Temat: Re: Wyrok nakazowy za zdjęcie z fotoradaru
    Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    pszestempca wrote:
    > A możesz coś więcej? Co było niezgodnie z przepisami i czy udało się z
    > tego wybrnąć?

    to palanty, mieli zamontowane ostrzezenia o radarze ok 300 m od radaru, a
    powinno być chyba do 120.
    napisałem, że skoro sami dali ciała, to może zmniejszą mi mandaty?
    i zgadnij... nawet nie napisali słowa, a upomnienie przyszło raz, dwa.

    jedyne co można, to zrobić im na złość i to zamierzam. zgłosić ich do
    ktróegoś rzecznika, że zamiast zajmować się prewencją, itp, zajmują się
    ściąganiem kasy urządając pułapki na kierowców.

    moon