  • Data: 2010-04-08 13:17:55
    Temat: Re: Wyrok nakazowy w postępowaniu karnym
    Od: "Gray" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nostradamus" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "sensor" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No i błąd. Trzeba było wyjaśnić dlaczego jesteś niewinny. A tak sąd uznał,
    > że nie masz nic ciekawego do powiedzenia. Mogłeś się bronić jak był na to
    > czas.

    Jaki błąd? Jaki czas do obrony? Jaki sąd uznał? Ciekawego do powiedzenia?
    Bardzo dobrze zrobił. Niedouczony strażnik miejski nie jest organem
    decydującym o czyjejkolwiek winie. Miał prawo zaproponować mandat, a kolega
    miał prawo nie przyjąć właśnie z tego powodu, że się nie zgadza z opnią pana
    z syndromem władzy (bądź boga). Wszelkie wyjaśnienia składane czy na policji
    czy straży miejskiej nie są brane pod uwagę przez sąd (kpw). To sąd jest
    właściwym organem gdzie jest czas na obronę, po to właśnie się do sądu
    zwracasz. Sąd jest od słuchania ciekawych historii? Obowiązekiem sądu jest
    rozstrzygnięcie sporu zgodnie z prawem poprzez m.in. wysłuchanie stron. Taka
    praca, zawód opłacany z naszych podatków.

    Pzdr.
    --
    Gray