  • Data: 2007-09-06 07:31:10
    Temat: Re: Wyrok na Krystiana B.
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 5, 3:00 pm, stern <s...@n...to> wrote:
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 05 Sep
    > 2007 14:49:58 +0200, Arek zeznał(a):

    > jego wyjasnienia, opinie psychologiczne etc etc

    > ksiązka też jest późniejsza.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > http://surowiec.net.pl GG: 4494911

    No ladnie, a taka mialem ochote napisac ksiazke o seryjnym mordercy.
    Mam telefon uzywany z serwisu. Czyli istnieje mozliwosc ze bylo
    grzebane przy IMEI. Czyl ze jak bylo grzebane a ja opisze jakas
    zbrodnie to mnie zamkna bo istnieja poszlaki ze to ja.
    Film kiedys amerykanie nakrecili co facet uzoporowal swoja smierc ze
    niby zona go zabila ona poszla siedziec a facet zyl sobie w najlepsze
    z kochanka.

    Ale teraz sprawdzilem to tez byo na podstawie ksiazki.