  • Data: 2007-09-06 17:14:45
    Temat: Re: Wyrok na Krystiana B.
    Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ladnie, a taka mialem ochote napisac ksiazke o seryjnym mordercy.
    > Mam telefon uzywany z serwisu. Czyli istnieje mozliwosc ze bylo
    > grzebane przy IMEI. Czyl ze jak bylo grzebane a ja opisze jakas
    > zbrodnie to mnie zamkna bo istnieja poszlaki ze to ja.

    Możesz spokojnie pisać ;)

    Jak wynika z tekstu, do którego link podał Arek, biegły nie miał wątpliwości,
    że telefon należał do ofiary, tylko ktoś próbował to ukryć (widocznie -
    grzebiąc przy IMEI), zatem posiadanie telefonu, w którym po prostu ktoś
    grzebał przy IMEI i opisanie jakiegokolwiek morderstwa nie niesie ze sobą
    dużego ryzyka ;)

    Bo mało jest prawdopodobne, żebyś w serwisie kupił telefon, który wcześniej
    należał do osoby, która została zamordowana w opisany przez Ciebie sposób.

    pozdr

    Monika