  • Data: 2021-11-17 16:56:17
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6194071e$0$25418$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2021-11-16 o 17:18, J.F pisze:

    >Dla ciebie może i owszem.
    >Ale dla TVN które to sfilmowało i zrobiło majątek na odsprzedaży
    >filmików za granicą już nie koniecznie.

    Nie mowie nie ... tylko czy taki reportaz sie liczy jako propagowanie
    faszyzmu, czy wrecz odwrotnie, bo gadaja antypropagandowo ?

    >Negatywna dla nas wszystkich, dla stacji TV już nie.

    No ... jak u nas sa tacy neonazisci, to w innych krajach też są.
    I w ich oczach Polska urosła, choc nie wiem, czy to powód do dumy.

    Ale ja o czym innym - TVN mowi negatywnie ... ale mowi i pokazuje.
    Propagowanie faszyzmu, czy antypropagowanie ?

    J.