  • Data: 2021-11-17 23:55:31
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-11-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale ja o czym innym - TVN mowi negatywnie ... ale mowi i pokazuje.
    > Propagowanie faszyzmu, czy antypropagowanie ?

    A jaki jest status publicznego propagowania zoofili stosunkiem
    uchodźcy z krową?

    To jest dopiero ciekawe zagadnienie. Zdaje się zdjęcie było typu mem,
    ale żont o tym nie wiedzieli. Posiadacz zdjęcia raczej nie miał go
    w celach zoofilskich (były inne tego typu zdjęcia?) i pewnie nie uważal
    za taki materiał, za to niewątpliwie żont uważał je za zoofilskie i je
    rozpowszechnił.

    --
    Marcin