  • Data: 2003-02-15 20:01:21
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy zlecenie :)
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Papik" <p...@g...w.astercity.net> wrote in message
    news:slrnb4t53l.25d.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

    > nie rozumiem tylko czym moze byc "wazny powod" i jakie ew. kwoty mialbym
    ew.
    > zaplacic pracodawcy ?
    > Paranoja jakas ? Czyzbym byl przywiazany do pracodawcy do konca.. umowy ??
    > Czy ktos ma jakis pomysl, bo ja wymiekam :)

    Nie wymiękaj i się uspokój - przecież jest napisane jak wół, że możesz
    wypowiedzieć w każdym momencie. A że możesz ponieść konsekwencje szkody,
    którą tym wywołasz, to już inna sprawa, ale nie żadna paranoja, tylko
    całkiem chyba logiczne rozwiązanie. Dlaczego miałbyś dającemu zlecenie taką
    świnie podłożyć bezkarnie? Musi jeszcze wystąpić szkoda i należy ją
    udowodnić wraz z jej związkiem z twoim wypowiedzeniem więc nie panikuj. A
    'ważny powód' to w razie czego sąd rozstrzygnie... Nie znam orzeczeń -
    możesz sobie poszperać, jak Ci zależy :-)

    Depi.