eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie umowy pracy ze skutkiem natychmiastowym - rażące naruszenie praw pracownika › Re: Wypowiedzenie umowy pracy ze skutkiem natychmiastowym - rażące naruszenie praw pracownika
    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy pracy ze skutkiem natychmiastowym - rażące
    naruszenie praw pracownika
    Date: Tue, 15 Dec 2009 15:09:55 -0000

    > Znaczy to nie do końca nic nie robię, ale są dni, w które faktycznie nie
    > ma co robić.

    Juz ci napisalem, jestes wolnym czlowiekiem. Widac dla ludzi w Polsce to
    puste slowa...
    Jak znajdziesz inna prace to po prostu tam idziesz i niech pracodawca ma
    strupa a nie ty, bo pracodawca o ciebie martwic sie nie bedzie.
    Swiadectwo pracy musi wydac bo taki ma obowiazek, na swiadectwie pracy nie
    ma (nie powinno byc) jak rozwiazano umowe o prace. I klamac pracodawca nie
    moze bo pojdziesz z tym do sadu pracy.
    Strach przed pozuceniem pracy obowiazuje w krajach o totalitarnych rzadach
    lub kompletnie zniewolonych spoleczenstwach. To pracodawca powinien sie
    martwic bys go nie rzucil i dbac by mial ludzi do pomnazania majatku a nie
    ty, jak masz lepsza okazja bac sie, konsekwencji olania badziewnego
    pracodawcy. Tak jest w calej zachodniej europie a na pewno w UK. Gdzie
    poinformowanie pracodawny na pare dni przed odejsciem jest uwazane za
    najwiekszy objaw grzecznosci:) na 80% przypadkow, pracownik po prostu nie
    przychodzi do pracy nikogo nie informujac... W UK pracownicy daja swiadectwo
    pracodawcom a nie odwrotnie!
    Jesli dany pracodawca za czesto szuka pracownikow, znaczy ludzie uciekaja,
    to znaczy cos jest z nim nie tak i taki pracodawca ma problem znalesc dpbra
    kadre. Pracownik, fachowiec zawsze bedzie w cenie - i to sobie zapamietaj!
    Jak juz npaisalem, jestes wolnym czlowiekiem! Nie rezygnuj ze swojej
    wolnosci w imie "bo nie wypada"... Pracodawca nie zna takie stwierdzenia jak
    "wstyd" czy "nie wypada". liczy sie tu i teraz oraz JA. JA jest
    najwazniejsze! Ty jestes sobie bossem, pamietaj o tym, jak ty siebie
    traktujesz tyle wart jestes!!!
    Owszem stereotypy ciezko lamac... zwlaszcza w polsce ale popatrz na swojego
    pracodawce, czy jemu bylo by cie zwolnic jak by mu sie to oplacalo?