  • Data: 2002-10-14 17:44:03
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy podczas L-4
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba znana wszem i wobec jako przemo zamieszkała pod adresem

    > Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości
    > Tak slyszalem od kogos. Jak jest inaczej to mnie sprostuj i wytlumacz
    > gosciowi jak reguluje to prawo, bo teraz to on juz nic nie wie

    po pierwsze kierowałabym się na jego miejscu na grupę pl.
    praca.dyskusje, po drugie reguluje to kodeks pracy. Jest cały rozdział o
    wypowiedzeniach i kiedy nie mozna go wręczyć, m.in. podczas
    usprawiedliwionej nieobecności pracownika w pracy. Taką nieobecnością
    jest urlop, choroba pracownika potwierdzona właściwym drukiem itp. Jeśli
    pracownik ma napisane na zwolnieniu, że może chodzić, to może sam
    przynieśc druk zwolnienia do zakłądu pracy.
    Wręczenie wypowiedzenia w czasie zwolnienia jest nieskuteczne.
    wystarczy tyle? Na więcej nie mam za bardzo czasu chwilowo.
    Tatiana