  • Data: 2002-10-15 18:43:27
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy podczas L-4
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba znana wszem i wobec jako JarekT zamieszkała pod adresem
    <t...@p...onet.pl> napisała:

    > Niekoniecznie.
    > Na zwolnieniu jest kod, mówiący, że nie możesz chodzić. Czyli musisz
    > leżeć. Żaden przepis nie mówi natomiast GDZIE.
    > Nie musisz więc być w domu.

    Ale masz obowiązek powiadomienia ZUSu gdzie lezysz. Polecam gazetę
    prawną czy rzeczpospolitą (nie pamiętam dokładnie) sprzed około 3
    tygodni był tam artykuł własnie na temat kontroli zwolnień lekarskich -
    ostani tydzień września mniej więcej.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana