eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie umowy › Re: Wypowiedzenie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <nf95r8$3kp$5@node2.news.atman.pl> <nf9d55$ahe$1@node2.news.atman.pl>
    <nfaelt$91a$2@node2.news.atman.pl>
    <57191bb1$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    <571c8824$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
    <571cee4c$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl
    Date: Mon, 25 Apr 2016 09:31:59 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.2
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <571cee4c$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 44
    Message-ID: <571dc7f1$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-145-49.play-internet.pl
    X-Trace: 1461569522 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 691 94.254.145.49:28051
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:755202
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-04-24 o 18:03, Robert Tomasik pisze:

    >> Przecież autor tego wątku wskazał lokalizację, gdzie będzie używał tego
    >> modemu LTE, a usługa nie jest mobilna lecz stacjonarna.
    > Czy możesz mi przybliżyć, na jakiej podstawie utrzymujesz, ze "autor
    > tego wątku wskazał lokalizację, gdzie będzie używał tego modemu LTE, a
    > usługa nie jest mobilna lecz stacjonarna"?

    > Przeczytałem jeszcze raz jego
    > post i nie widzę tam nic podobnego. To, że nie widzę, nie oznacza, że ne
    > ma, ale chciałbym wiedzieć, jaki błąd popełniam.

    Kamil o tym napisał kilka godzin przed Twoją wypowiedzią.

    Choć ja też nie doczytałem w dalszych wypowiedziach, że jest to usługa
    na firmę.
    To jest efekt dawkowania informacji :)

    > Osobnym aspektem jest to, że ów zasięg zależy od wielu niekoniecznie
    > zależnych od operatora kwestii. Zakłócenia lokalne, konstrukcja budynku
    > w którym tego używasz, konkretne miejsce w pokoju, to tylko nieliczne
    > aspekty.

    > To naprawdę po prostu trzeba przetestować lokalnie.

    Dlatego normalne firmy zapewniają okres próbny, w którym można taką
    umowę rozwiązać bez ponoszenia kosztów.
    Podobnie jest też z internetem radiowym. Firma sprawdza sobie czy ma
    zasięg lub zapewnia okres próbny i dopiero, kiedy jest pewna, że łącze
    będzie OK podpisują umowę. Jeżeli po podpisaniu umowy zaczyna się coś
    dziać to "stają na głowie", żeby wszystko działało, bo w przeciwnym
    razie zrywam taką umowę z ich winy.
    I tak to powinno działać. Klient przed podpisaniem umowy nie ma
    możliwości sprawdzić czy dana usługa jest dostępna w jego rejonie i jaka
    jest jej jakość, bo nie ma takiej możliwości technicznej.
    To tak jak bym podpisał umowę np. na transport towarów z firmą
    transportową, a firma później stwierdziła, że przecież oni nie posiadają
    żadnego taboru transportowego i dlatego nie będą mi wozić towarów, a
    umowa jest podpisana i płacić muszę.
    Przecież tu jest dokładnie podobny przypadek. Firma telekomunikacyjna
    podpisała umowę, z której nie jest w stanie się wywiązać, a chce żeby im
    płacić. To firma telekomunikacyjna powinna sprawdzić czy mają możliwości
    techniczne zanim podpiszą umowę lub dać możliwość sprawdzenia usługi
    klientowi. Tak się to odbywa w całym cywilizowanym świecie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1