eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie umowyRe: Wypowiedzenie umowy
  • Data: 2016-04-25 09:31:59
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-04-24 o 18:03, Robert Tomasik pisze:

    >> Przecież autor tego wątku wskazał lokalizację, gdzie będzie używał tego
    >> modemu LTE, a usługa nie jest mobilna lecz stacjonarna.
    > Czy możesz mi przybliżyć, na jakiej podstawie utrzymujesz, ze "autor
    > tego wątku wskazał lokalizację, gdzie będzie używał tego modemu LTE, a
    > usługa nie jest mobilna lecz stacjonarna"?

    > Przeczytałem jeszcze raz jego
    > post i nie widzę tam nic podobnego. To, że nie widzę, nie oznacza, że ne
    > ma, ale chciałbym wiedzieć, jaki błąd popełniam.

    Kamil o tym napisał kilka godzin przed Twoją wypowiedzią.

    Choć ja też nie doczytałem w dalszych wypowiedziach, że jest to usługa
    na firmę.
    To jest efekt dawkowania informacji :)

    > Osobnym aspektem jest to, że ów zasięg zależy od wielu niekoniecznie
    > zależnych od operatora kwestii. Zakłócenia lokalne, konstrukcja budynku
    > w którym tego używasz, konkretne miejsce w pokoju, to tylko nieliczne
    > aspekty.

    > To naprawdę po prostu trzeba przetestować lokalnie.

    Dlatego normalne firmy zapewniają okres próbny, w którym można taką
    umowę rozwiązać bez ponoszenia kosztów.
    Podobnie jest też z internetem radiowym. Firma sprawdza sobie czy ma
    zasięg lub zapewnia okres próbny i dopiero, kiedy jest pewna, że łącze
    będzie OK podpisują umowę. Jeżeli po podpisaniu umowy zaczyna się coś
    dziać to "stają na głowie", żeby wszystko działało, bo w przeciwnym
    razie zrywam taką umowę z ich winy.
    I tak to powinno działać. Klient przed podpisaniem umowy nie ma
    możliwości sprawdzić czy dana usługa jest dostępna w jego rejonie i jaka
    jest jej jakość, bo nie ma takiej możliwości technicznej.
    To tak jak bym podpisał umowę np. na transport towarów z firmą
    transportową, a firma później stwierdziła, że przecież oni nie posiadają
    żadnego taboru transportowego i dlatego nie będą mi wozić towarów, a
    umowa jest podpisana i płacić muszę.
    Przecież tu jest dokładnie podobny przypadek. Firma telekomunikacyjna
    podpisała umowę, z której nie jest w stanie się wywiązać, a chce żeby im
    płacić. To firma telekomunikacyjna powinna sprawdzić czy mają możliwości
    techniczne zanim podpiszą umowę lub dać możliwość sprawdzenia usługi
    klientowi. Tak się to odbywa w całym cywilizowanym świecie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1