-
Data: 2016-04-25 09:31:59
Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2016-04-24 o 18:03, Robert Tomasik pisze:
>> Przecież autor tego wątku wskazał lokalizację, gdzie będzie używał tego
>> modemu LTE, a usługa nie jest mobilna lecz stacjonarna.
> Czy możesz mi przybliżyć, na jakiej podstawie utrzymujesz, ze "autor
> tego wątku wskazał lokalizację, gdzie będzie używał tego modemu LTE, a
> usługa nie jest mobilna lecz stacjonarna"?
> Przeczytałem jeszcze raz jego
> post i nie widzę tam nic podobnego. To, że nie widzę, nie oznacza, że ne
> ma, ale chciałbym wiedzieć, jaki błąd popełniam.
Kamil o tym napisał kilka godzin przed Twoją wypowiedzią.
Choć ja też nie doczytałem w dalszych wypowiedziach, że jest to usługa
na firmę.
To jest efekt dawkowania informacji :)
> Osobnym aspektem jest to, że ów zasięg zależy od wielu niekoniecznie
> zależnych od operatora kwestii. Zakłócenia lokalne, konstrukcja budynku
> w którym tego używasz, konkretne miejsce w pokoju, to tylko nieliczne
> aspekty.
> To naprawdę po prostu trzeba przetestować lokalnie.
Dlatego normalne firmy zapewniają okres próbny, w którym można taką
umowę rozwiązać bez ponoszenia kosztów.
Podobnie jest też z internetem radiowym. Firma sprawdza sobie czy ma
zasięg lub zapewnia okres próbny i dopiero, kiedy jest pewna, że łącze
będzie OK podpisują umowę. Jeżeli po podpisaniu umowy zaczyna się coś
dziać to "stają na głowie", żeby wszystko działało, bo w przeciwnym
razie zrywam taką umowę z ich winy.
I tak to powinno działać. Klient przed podpisaniem umowy nie ma
możliwości sprawdzić czy dana usługa jest dostępna w jego rejonie i jaka
jest jej jakość, bo nie ma takiej możliwości technicznej.
To tak jak bym podpisał umowę np. na transport towarów z firmą
transportową, a firma później stwierdziła, że przecież oni nie posiadają
żadnego taboru transportowego i dlatego nie będą mi wozić towarów, a
umowa jest podpisana i płacić muszę.
Przecież tu jest dokładnie podobny przypadek. Firma telekomunikacyjna
podpisała umowę, z której nie jest w stanie się wywiązać, a chce żeby im
płacić. To firma telekomunikacyjna powinna sprawdzić czy mają możliwości
techniczne zanim podpiszą umowę lub dać możliwość sprawdzenia usługi
klientowi. Tak się to odbywa w całym cywilizowanym świecie.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.04.16 09:32 Uzytkownik
- 25.04.16 09:45 Liwiusz
- 25.04.16 10:04 Uzytkownik
- 25.04.16 10:08 Liwiusz
- 25.04.16 11:07 m
- 25.04.16 11:18 Kris
- 25.04.16 11:32 Kris
- 25.04.16 11:41 Liwiusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyplomaci a alkomaty
- Zmiana kary
- Poseł Ryszard Petru w Biedronce
- Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- Obrońcy
- Obrońcy
- Obrońcy
- Ekstradycja
- policja pomaga
- Kolejny biegły
- Taka ciekawostka skrzyżowaniowa
- Poseł oszukany "na policjanta"
- znów chory psychicznie
- Rozproszona Kontrola Konstytucyjności WYBORNE ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-23 Poseł Ryszard Petru w Biedronce
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-19 policja pomaga
- 2024-12-19 Kolejny biegły
- 2024-12-19 Taka ciekawostka skrzyżowaniowa
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-17 Rozproszona Kontrola Konstytucyjności WYBORNE ;-)