    From: Dredd<...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie
    Date: Fri, 16 Jul 2004 19:19:52 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > OK!
    > A co w momencie gdy ten prezes nie podpisze mojej chęci odejścia z
    tego
    > zakladu. Będę żył w nieświadomości przez ten cały miesiąc?

    Powtarzam po raz kolejny że wypowiedzenie to jednostronna czynność
    prawna. Masz tylko zadbać o to by Twój pracodawca miał możłiwość
    zapoznać się z Twoim wypowiedzeniem (musi być na piśmie)
    Zgoda pracodawcy nie ma tu nic do rzeczy. Okres wypowiedzenia jest
    m.in. po to by mógł sobie zorganizować ciągłość funkcjonowania
    stanowiska które zajmujesz.
    Akurat nie mam nic pod ręką czym mógłbym poprzeć moje słowa, ale
    spróbuję tak Cię przekonać:
    Odwróć sytuację: pracodawca zwalnia Ciebie dając Ci miesięczne
    wypowiedzenie. Czy musisz się na nie zgadzać? Nie - po owym
    wypowiedzeniu wylatujesz z roboty i szlus (chyba że w międzyczaise
    pracodawca zmieni zdanie a Ty na tą zmianę zdania się zgodzisz)
    Na tej samej zasadzie Twoje wypowiedzenie jest skuteczne z chwilą
    złożenia go pracodawcy i termin leci (pamiętaj aby zastosować właściwy
    okres wypowiedzenia i prawidłowo policzyć termin jego upływu)

    > Wydaje mi się, że powinien mi dać odpowiedź (negatywną lub
    pozytywną) w
    > jakimś sensownym czasie.

    A może pracodawca nie ma ochoty na odpowiadanie... BTW:
    Obowiązku też nie ma
    Jeśli masz rozterki umów się na pogawędkę i przypomnij że okres
    wypowiedzenia leci i że odchodzisz za X dni

    -> http://usenet.pomocprawna.info